Tuesday, September 15, 2009

-Menjelangnye Raya-

12.39pm
16 September 2009

raya da dkt weh. pakcik2 kdi kopi sumer kate tarikh nye bkl jatuh ari ahd ni. btol ke x ak pun x tau. kalo pakcik tu tipu ak mknenye ak pun tpu korg gak la. Yang ak tau ble org raya aku pun raya. ak mmg cenggini... mls nk berkonfrontasi dgn bende2 cani.

kalo jdk la ahd ni kn, mknanye.... lps dcongak2 ade lg 3 hr je nk trawih. damn!! ak pula bkl memecahkan rekod personal trawih ak . sbulan x pegi weh.. ceh. truk btol ak. ak beselindung dsebalik alsan kls, musafir dn sbginye. kalo mak ak tau ni abis ak kne leteran betimpa2. dan tentulah rye ak x cool nnti. plg x best kalo duet raya cut to half. minx jauh la bende2 camtu.

Ape2 pun tkt rye ak jumaat 18hb. apahal la lmbt sgt siol. sebaik pagi. kul 10. gedebak gedebuk ak bajet nnti smpi dlm kul 4 cmtu. terbaek ar tu maen arked kat sogo jap pastu br blk. haha. byk la ko..

dr smlm rkn2 ku sdh mula beransur2 kurg. sumer nye x sbr nk blk rye. plg gns adlh sorg bdk ni dier blk ari senin. byk cantek dier. huh. sabor je la. haha.

rye kali ni laen mcm skit pegi dier sbb da lme x menjejakkan kaki ke kg halaman.. mcm la jauh sgt kan. da lme x bejumpa mak abh ak ni, kakak dn juga abg. tdk lupe juga kpd rkn2 sekampungan dan tdk sekampungan sperti bdk kg subang yg da tua dn kaw2 swaktu dgnnye.

ak juga dgr rmi mreka2 ni yg beraya d kl sperti ku. ini bermakna mcm2 aktiviti boley dketengahkan sperti mkn free dr rumah ke rmh. terbaek wok!!(ayat remy) haha

akhir kate. slmt hari rye kpd smua terutama kpd kluarga ku, rkn2 sagabuck, rkn2 sgamat dan juga rkn2 bismark ku dn x lupe jge kpd rkn2 len yg skr nk dedefinisikn satu persatu.. haha
maaf zhr batin ye.

tgu sat kolumpo ak mai ni ha. (nada utara).
^__^

12.58pm
16 September 2009

2 comments:

syasya said...

selamat hari raya kandaaa

rahmat said...

slmat ari raye juga dinda